Transformatives Lernen als neue Theorie-Perspektive in der „Bildung für nachhaltige Entwicklung“ (BNE). Die Kernidee transformativen Lernens und seine Bedeutung für informelles Lernen

Full display of title

Author/Authoress:

Singer-Brodowski, Mandy

Title: Transformatives Lernen als neue Theorie-Perspektive in der „Bildung für nachhaltige Entwicklung“ (BNE). Die Kernidee transformativen Lernens und seine Bedeutung für informelles Lernen
Journal:
Volume: 72
Year: 2021/2022
Issue No.: 275
Pages: 11–15
Subject descriptor: Universität / Lerntheorie
Person descriptor: Freire Paolo / Mezirow Jack / Seitz Klaus
Place descriptor: Erfurt
Link: https://magazin.vhs.or.at/magazin/2021-2/275-winter-2021/schwerpunkt-nachhaltigk…
[ Send literary quote ]
[ Send literary quote ]
I have read the Privacy Policy. I agree that my details and data will be processed for registration. I may revoke my consent at any time in the future by emailing voev@vhs.or.at.

Copying request bw A4 / text scan (incl. e-mail distribution):
0,30 € per page plus any shipping expenses

Please enter street, postcode and city.
I have read the Privacy Policy. I agree that my details and data will be processed for registration. I may revoke my consent at any time in the future by emailing voev@vhs.or.at.