„Warum lernen wir nicht autodidaktisch?“ – Empirische Begründungen für die Notwendigkeit und den Nutzen organisierter Weiterbildung aus Sicht der Lernenden

Full display of title

Author/Authoress:

Kil, Monika /Manninen, Jyri /Thöne-Geyer, Bettina

Title: „Warum lernen wir nicht autodidaktisch?“ – Empirische Begründungen für die Notwendigkeit und den Nutzen organisierter Weiterbildung aus Sicht der Lernenden
Journal:
Volume: 64
Year: 2013
Issue No.: 250
Pages: 34–37
Subject descriptor: Organisation / Weiterbildung
[ Send literary quote ]
[ Send literary quote ]
I have read the Privacy Policy. I agree that my details and data will be processed for registration. I may revoke my consent at any time in the future by emailing voev@vhs.or.at.

Copying request bw A4 / text scan (incl. e-mail distribution):
0,30 € per page plus any shipping expenses

Please enter street, postcode and city.
I have read the Privacy Policy. I agree that my details and data will be processed for registration. I may revoke my consent at any time in the future by emailing voev@vhs.or.at.