86 - Das World Wide Web als Instrument zur Förderung der Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht

Full display of title

Title:

Das World Wide Web als Instrument zur Förderung der Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht

Capture
Consecutive number: 86
Edited by: Margarete Wallmann
Edited on: Wednesday, 12. June 2019
Author/Authoress
First name: Patrizia
Last name: Hieß
Piece of work
Title: Das World Wide Web als Instrument zur Förderung der Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht
Hyperlink: http://othes.univie.ac.at/50614/1/53154.pdf
Type of work: Diplomarbeit
Publishing year: 2017
Institution: Universität Wien | Philologisch-Kulturwissenschaftliche Fakultät
Target groups by activity
Activity: Lehrende in der EB
Learning contexts
Formal: Schule
Non-formal: EB und Zweiter Bildungsweg
Range: National / Europa / International
Miscellaneous
Technical terms: Fremdsprache / Lernkompetenz / Lernautonomie