Die Kategorie „subjektive Lernbegründung als Beitrag zur empirischen Differenzierung der Vermittlungs- und Lernerperspektive mit Blick auf das Forschungsmemorandum für die Erwachsenen- und Weiterbildung

Full display of title

Author/Authoress:

Ludwig, Joachim

Title: Die Kategorie „subjektive Lernbegründung als Beitrag zur empirischen Differenzierung der Vermittlungs- und Lernerperspektive mit Blick auf das Forschungsmemorandum für die Erwachsenen- und Weiterbildung
Journal:
Year: 2001
Pages: 29-38
Subject descriptor: Lerntheorie
Link: http://www.report-online.net/recherche/einzelhefte_inhalt.asp?id=439
[ Send literary quote ]
[ Send literary quote ]
I have read the Privacy Policy. I agree that my details and data will be processed for registration. I may revoke my consent at any time in the future by emailing voev@vhs.or.at.

Copying request bw A4 / text scan (incl. e-mail distribution):
0,30 € per page plus any shipping expenses

Please enter street, postcode and city.
I have read the Privacy Policy. I agree that my details and data will be processed for registration. I may revoke my consent at any time in the future by emailing voev@vhs.or.at.